Velkommen

Velkommen til Team-Carlsen's blog. Her kan du finde tips & tricks til at øge dine fangster chancer, samt læse hvordan vi fisker, og hvordan fiskeriet står til for os.

onsdag den 21. marts 2012

En lille starts hilsen.


Hej med jer. Grunden til at jeg startede denne blog op, var udelukkende fordi jeg syntes at vi burde dele vores fiske oplevelser med nogle andre. Vi fisker efter en hel del arter. Fra den store af bådene, fiskes der efter de fleste saltvandsfisk i de danske vande. Der fiskes mest i Grenå, Randers Fjord, Mariager Fjord. I jollen fiskes der efter ferskvandsfisk, hovedsageligt, gedder og aborre. I jollen fiskes der mest i Gudenåen, og Randers Fjord. Jeg håber i vil følge min blog, og blive faste læsere, og jeg vil da gøre min del for at give jer noget at læse om.

 Her om ca. 2 uger tager vi til Møn for at prøve krafter med Østersøen's laks. Vi har hørt, at fiskeriet skulle være suverænt derovre i den periode som vi skal derover i, og derfor valgte vi at tage til lige netop Møn. I løbet af turen vil vi skrive nogle indlæg fra dag til dag og lægge billeder ind og måske endda lægge videoer ind, hvis ikke der er panik i båden :). Der vil dog være dage hvor vi måske ikke kan komme ud pga. vejret ( Dette vil jeg dog informere jer om når vi kommer der til.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar