Velkommen

Velkommen til Team-Carlsen's blog. Her kan du finde tips & tricks til at øge dine fangster chancer, samt læse hvordan vi fisker, og hvordan fiskeriet står til for os.

torsdag den 12. juli 2012

Fussingø Sø - Opdatering

Ja, jeg fik som sagt lov til at komme med ud på Fussingø Sø. Det var en af de sværere dage, som kun resulterede i 2 hug, og dog også 2 fisk i båden. De vejede ca. 3-4kg, og blev begge taget på Alien Eels (Savage Gear).Vi startede dagen ud langs sivene, og kastede med lidt forskellige jerkbaits. Der var intet, ikke engang så meget som et hug. Vi prøvede nok i 1½ time at kaste, men uden succés. Vi besluttede os at sejle over på modsat bred, og valgte at dørge med eels langs en skrænt. Det viste sig at være det rigtige, for efter bare 2-3 minutter havde jeg den første fisk på. Vi sejlede hele vejen over uden hug, og på vej tilbage fik jeg igen en, meget tæt på det sted hvor jeg fangede den anden. Efter det gik vi tilbage til kastefiskeriet, men dog uden held. Vi havde ikke mulighed for ekkolod og el-motor så det besværliggjorde fiskeriet MEGET. Næste gang tager jeg mit ekkolod og el-motor med, og så må vi se om det ikke kan lykkedes at få en tur med over 10 gedder.
Knæk & Bræk til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar