Velkommen

Velkommen til Team-Carlsen's blog. Her kan du finde tips & tricks til at øge dine fangster chancer, samt læse hvordan vi fisker, og hvordan fiskeriet står til for os.

tirsdag den 10. juli 2012

Fussing søen - Forberedelse

Jeg har været så heldig at få lov at komme med ud og fiske i Fussing Sø imorgen. Det bliver vildt fedt og jeg glæder mig rigtig meget! Søen er meget uberørt, og der skal derfor nok gå nogle store gedder. Jeg regner med at prøve og fange nogle aborre og gedder, og forhåbentligt slå mine PR. Aborre. 1,2kg - Gedde 7kg.
Ser frem til imorgen, knæk og bræk til jer alle sammen! Forresten vil jeg gerne sige undskyld for ikke at have opdateret bloggen så meget! Det er ved at være fisketid igen nu, så der kommer en del opdateringer den næste måned HÅBER jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar